Ogłoszenie o zbiórce elektromieci, przedmiotów wielkogabarytowych i opon
W dniu 25 czerwca 2012 od godziny 8:00 odbierane będš z terenu Gminy Żórawina następujšce odpady: – zużyty sprzęt elektroniczny, AGD, akumulatory, wietlówki itp, – zużyte przedmioty gabarytowe – stare
Naziemna telewizja w cyfrowej jakoci w Gminie Żórawina – kolejny pakiet jest juz dostępny
Informujemy, że na terenie Naszej Gminy można juz odbierać programy naziemnej telewizji cyfrowej ze wszystkich trzech multipleksów. – w multipleksie MUX-2: Polsat, Polsat Sport News, TVN, TVN7, TV Puls, TV4,
Ogłoszenia konkursowe na stanowiska Dyrektorów Szkół Podstawowych i Przedszkola
WÓJT GMINY ŻÓRAWINA OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKA DYREKTORÓW: – SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W ŻÓRAWINIE, Adres: 55-020 Żórawina ul. M. Kopernika 15, Link do ogłoszenia– SZKOŁY PODSTAWOWEJ W POLAKOWICACH
UWAGA: ZMIANA TERMINU XVII SESJI Rady Gminy Żórawina
Uprzejmie informujemy, że uległ zmianie termin Sesji Rady Gminy Żórawina, zaplanowanej na dzień 25 maja 2012r. XVII sesja Rady Gminy Żórawina VI kadencji odbędzie się w dniu 31 maja 2012
Informacja o terminie sesji Rady Gminy Żórawina
XVII sesja Rady Gminy Żórawina VI kadencji odbędzie się w dniu 25 maja 2012 roku o godzinie 15.00 w Gminnym Centrum Kultury w Żórawinie przy Al. Niepodległoci 6. Porzšdek obrad
PUNKT INFORMACYJNY WOJSKOWEJ KOMENDY UZUPEŁNIEŃ WE WROCŁAWIU – AKCJA „PRZYJAZNY URZĽD”
Informujemy, że w dniach 17 kwietnia, 19 czerwca, 14 sierpnia, 11 padziernika oraz 4 grudnia 2012 roku w godzinach od 12.30 do 13.30 w Urzędzie Gminy w Żórawinie będzie czynne
Informacja o terminie sesji Rady Gminy Żórawina
XVI nadzwyczajna sesja Rady Gminy Żórawina VI kadencji odbędzie się w dniu 19 kwietnia 2012 roku o godzinie 14.00 w Gminnym Centrum Kultury w Żórawinie przy Al. Niepodległoci. Porzšdek obrad
wiatowy Dzień Zdrowia
W imieniu Organizatorów serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wiatowym Dniu Zdrowia.Szczegółowe informacje oraz program zawarte sš w poniższym plakacie informacyjnym. Plakat informacyjny i program